A HARMONIKUS ÜZLETMENETÉRT
A HARMONIKUS ÜZLETMENETÉRT
Az egységes arculat és harmonikus megjelenés egy cég életében kiemelkedő fontosságú. Megnézve a világhírű márkák marketing stratégiáit, az egységen alapszanak. Bárhol, bármikor találkozik vele az ügyfél, mindig ugyanazt az összképet kapja. Ezáltal megjegyzi, emlékszik rá és az üzenet elraktározódik. Később, mikor döntés előtt áll a vásárló, hogy melyik terméket, szolgáltatást válassza egy érzés, illat, szín párosítás, mottó hatására az üzenet felszínre tör a tudatalattiból és ez alapján választ, vásárol.
EGYséges Arculat - GRAFIKAI TERVEZÉS offline és online felületeken
Megrendelői és a grafikusi ruhában is álltam már. Mindkét oldalt ismerem. Ennek köszönhetően, az egységes arculat kivitelezését pontos egyeztetéssel indítom (Pl.: Mi a célja? Mi az elképzelése? Mi az üzenet, amit átakar adni?). Ezek után, a megrendelő igényeit figyelembe véve és szakmai tudásomat hozzátéve személyre szabott arculatot készítek. Amit magáénak érez. Mindemellett maradandó élményt nyújtva ügyfeleinek. Az egyéni arculatra alapozva, alkotom meg a további dekorációs és grafikai anyagokat, legyen szó offline vagy online csatornáról. Teljesség igénye nélkül: kiállítási stand arculat, névjegy, szórólap, molinó, roll-up, plakát, reklámtábla, prospektus, közösségi média és online felületek grafikai elemei.
Az Egységes Arculat a jó alapozás egyik kulcsa.
Marketingesként tengernyi kreatív megvalósításában vettem részt. Számos alkalommal ültem már grafikusok mellett, és próbáltam továbbítani a fejemben megszületett elképzeléseket. Rajzolva könnyebben ment, mint szóban. Úgy éreztem, ha ismerném a grafikai programok kezelését, gyorsabban haladnék. Így, idővel kitanultam használatukat és ma már jómagam készítem a kreatívokat, dekorációs anyagokat és grafikai terveket.